Спілкування - найбільша потреба в житті кожної людини, її радість і біль. Багатогранне, як саме життя, воно весь час нас супроводжує: від народження і до останнього подиху.
Людина, яка не здатна спілкуватися, є нещасливою сама і завдає болю своїм ближнім.
У наш час усе більшої популярності набуває ділове спілкування.
Студентська молодь, яка закінчує навчання, готується активно включатися у різні сфери ділового життя. Але потрібно докласти чимало зусиль, щоб засвоїти норми етики, впровадити їх у ділові стосунки, спілкування, щоб можна було жити гідно. Хотілося б допомогти молоді, яка починає самостійну діяльність у розв’язанні проблем спілкування з іншими й ставлення до інших з повагою. Це важливо для розвитку особистості, її самореалізації в житті.
Із цією метою бібліотека Гусятинського фахового коледжу ТНТУ спільно із практичним психологом коледжу Ляхтою О. В. провели виховну годину “Етика ділового спілкування”.
Студенти груп М-21 та Т-21 (куратор Ляхта О.В.) у своїх виступах розкрили питання психології та етики ділового спілкування, культури і техніки спілкування, обговорили етичні норми в діловому спілкуванні, зачитали шість заповідей ділового етикету .
Присутні на заході переглянули відеопрезентацію “Культура віртуального спілкування” та ознайомилися з літературою, представленою на книжковій виставці “Етика ділового спілкування”.
Знання про особливості спілкування для кожного, хто їх засвоїть і зуміє застосовувати на практиці, стануть ”кермом і вітрилом”, які допоможуть гідно жити та ефективно спілкуватися, духовно зростати самим і допомагати цьому іншим.
Немає коментарів:
Дописати коментар